נשמח להמשיך להיות בקשר בפייס ובווצאפ  |  

 

 
"טיול באיים הקנריים והקרנבל בטנריף"
יציאה בתאריך 08.02.13
(8 ימים, 7 לילות)
 

אנו שמחים להזמינכם לטיול מקסים באיים הקנריים (טנריף ולנזרוטה) כולל הקרנבל המדהים של טנריף!
משך הטיול 8 ימים (הנחיתה בארץ ביום התשיעי לפנות בוקר) והלינה בשני בתי מלון בלבד.

 
האיים הקנריים הם קבוצת איים יפהפיים באוקיינוס האטלנטי מול חופי מרוקו, השייכת לספרד. גנים אקזוטיים מרהיבים עם עצי דרקון, קקטוסים ופרחי ציפור גן העדן, שפע דקלים ומטעי בננות, יערות עד של ער אציל ואורנים קנריים ושמורות טבע סביב לועות ענק של הרי געש כבויים הם חלק מן החוויה הקנרית. כמו כן, סלעים וולקניים היוצרים מגוון עצום של תצורות כיד הדמיון הטובה, כפרי דייגים ציוריים התלויים על צוקים הגולשים לאוקיינוס, עם חופים בעלי חול שחור, אפור או זהוב בצד דיונות ענקיות ותושבים מסבירי פנים החוגגים כל השנה. הקרנבל של סנטה קרוז דה טנריף ידוע כאחד הקרנבלים הגדולים בעולם ונמצא במקום השני מיד אחרי הקרנבל של ריו דה ג'נרו בברזיל. למרות העובדה שבתקופה זו של השנה נערכים קרנבלים בכל שבעת האיים הקנריים, הקרנבל של סנטה קרוז דה טנריף הוא המשמעותי והיפה ביותר. האווירה השמחה והחגיגית, התלבושות המפוארות, המוסיקה הקצבית, שלל הצבעים והריקודים הופכים אותו לחוויה בלתי נשכחת.

לפרטי הטיול
 
להלן פרטי הטיסות:
 
נחיתה המראה יציאה 08/02/13
10:45
15:30 06:10
13:45 תל אביב - מדריד
מדריד - טנריף

נחיתה המראה חזרה 15-16/2/13
18:20
05:05 למחרת 14:55
23:15 לנזרוטה - מדריד
מדריד - תל אביב

מחיר הטיול כולל:
 טיסות איבריה בנתיב: תל אביב - מדריד - טנריף, לנזרוטה - מדריד - תל אביב.
 טיסת פנים טנריף - לנזרוטה.
 7 לילות במלונות 4 כוכבים.
 כלכלה על בסיס ארוחת בוקר בסגנון בופה וארוחות ערב לאורך כל הטיול.
 סיורים כמפורט במסלול לרבות דמי כניסה לאתרים השונים.
 אוטובוס תיירים נח וממוזג.
 מדריך ישראלי עתיר ניסיון. 
 טיפים לנותני השירותים השונים.
 מיסי נמל + מס דלק. (עשויים להשתנות עד היציאה).
 מלווה ארגוני – חנה הייזלר.
 ערכות שמע.

 

מחיר הטיול מבוסס על 30 נוסעים:
המחיר לאדם בחדר  זוגי 1,650 €, תוספת ליחיד בחדר: 255 €.


הערות:
 מפגש מקדים עם מדריך הטיול.
 המחיר כפוף לשינויים במחירי הטיסות, מסי הנמל והדלק.

 
דמי ביטול:
 ביטול עד 60 יום לפני היציאה ללא חיוב.
 פחות מ-60 יום לפני היציאה ועד 14 יום לפני היציאה 150 €
 פחות מ-14 יום לפני היציאה ועד שבוע לפני היציאה 700 €
 פחות משבוע לפני הנסיעה דמי ביטול מלאים.


לפרטים והרשמה יש לפנות אל חנה הייזלר בטל: 08-9473253, 050-4323838
פקס: 077-4380393

 
מסלול הטיול

יום 1 - תל אביב - מדריד - טנריף
נצא בטיסה למדריד ומשם בטיסת המשך לאי טנריף, הגדול שבאיים הקנריים. בהגעה ניסע לפוארטו דלה קרוז, העיר בה נשהה במהלך הימים הקרובים. לינה בפוארטו דלה קרוז.

יום 2 - שמורת אל טיידה EL TEIDE
נעלה לסיור בשמורת הר הגעש הגבוה בהרי ספרד (3,718 מ' ) המכוסה רוב עונות השנה בכיפת שלג ונעצור לתצפיות עוצרות נשימה בנופים וולקניים מדהימים. נלמד על היווצרות המכתש הענק, סוגי הלאבה והצמחיה הייחודית במקום. נטייל ביערות האורן הקנרי ונרד אל החוף הצפוני. לינה בפוארטו דלה קרוז.

יום 3 - אורוטבה LA OROTAVA - איקוד דה לוס וינוס ICOD DE LOS VINOS
נעלה לעמק אורוטאבה הפורה ונבקר בעיר הציורית לה אורטאבה, בה נכיר את הארכיטקטורה המיוחדת של האיים הקנריים (בתי הבלקונים), נבקר במוזיאון האתנוגרפי הממוקם בבניין המיוחד. נמשיך ונבקר באיקוד דה לוס וינוס מרכז תעשיית יין ולא נוותר גם על טעימות של יינות וליקרים מתוצרת מקומית. לא נפסח כמובן על עץ הדרקון העתיק ונסיים בביקור בכפר הדייגים גרצ'יקו GARACHICO. לינה בפוארטו דלה קרוז.

יום 4 - הפירמידות של גוויאמר והרי אנגה
נטפס עם האוטובוס לרכס הרי האנגה ונערוך תצפיות נוף מדהימות לעבר סנטה קרוז, האוקיינוס, לה לגונה והחוף הצפוני. בהמשך ניסע לעיירה גוויאמר ונבקר באתר הייחודי של פירמידות המדרגות שם נלמד על תרבות הגואנצ'ס GUANCHES - התושבים הקדומים של האיים שהושמדו על ידי הספרדים בימי הביניים ועל הקשר בין היבשות בימים עברו. לינה בפוארטו דלה קרוז.

יום 5 - טנריף - פארק לורו - ביקור בקרנבל
לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור בפארק לורו - גן סוב-טרופי מעשה ידי אדם עם אוסף תוכים ובעלי חיים לצד דולפינריום ומתחם קרחוני מלאכותי, ביתם של עשרות פינגווינים. לאחר מכן ניסע אל סנטה קרוז ונבקר בקרנבל המדהים. נצפה בתהלוכות ובריקודים ונצטרף לחגיגה הצבעונית. לינה בפוארטו דלה קרוז.

יום 6 - טנריף - לנזרוטה - הפארק הלאומי טימאנפאיה
הבוקר ניפרד מהאי טנריף ונצא בטיסה לאי לנזרוטה, המזרחי והמסתורי שבאיים הקנריים - אי המדע הבדיוני. נופיו של האי לנזרוטה שונים לחלוטין מכל שאר האיים. יש בו דיונות גדולות ונופים געשיים ייחודיים, 200 לועות געש וכמעט אין בו משקעים אך גדלים בו ענבי יין הטעימים ביותר בעולם. נערוך סיור באי במהלכו נראה כפרים חקלאיים, עיירות וגולת הכותרת - סיור בפארק הלאומי טימאנפאיה TIMANFAYA בין לועות ומכתשים געשיים. בהמשך נבקר בחוף המערבי שם נראה מכתשים ונקרות וולקניות לצד אגמים ירוקים וצוקים שחורים. כמו כן נחלוף במחוז החקלאי לה חוריה ונראה את שיטות גידול הגפנים המיוחדות לאי זה. לינה בלנזרוטה.

יום 7 - לנזרוטה - "הפנינה השחורה"
נקדיש את היום לחלקו הצפוני של האי. נבקר בגן הקקטוסים הנטוע על טרסות בתוך מכתש וולקני. נמשיך למערה וולקנית ייחודית - פרי יצירתו של סזאר מנריקה ונקנח בתצפית יפה על האיים השכנים ללנזרוטה הפזורים באוקיינוס האטלנטי . לינה בלנזרוטה.
 
יום 8 - לנזרוטה - מדריד - תל אביב
הבוקר נשלים סיורים בלנזרוטה. נסייר בחוף המזרחי ונתרשם מכפרי הדייגים שחלקם הפכו לעיירות נופש הומות אדם. לקראת שעות הצהרים ניפרד מן האיים הקנריים ונצא בדרכנו למדריד ממנה נמשיך לתל אביב.

יום 9 - הגעה לתל אביב
בשעות הבוקר המוקדמות ננחת בתל אביב.

 

 

   חזור למעלה I מפת אתר  tel: 08-9473253
 050-4323838
 Hannale94@gmail.com
   

 fax: 0774380393

חנה הייזלר רח' הנשיא 30, רחובות